The scientist.

Tänk om jag bara skulle släppa allt. Om jag skulle sluta vara världens räddaste.
För när jag tänker efter så är jag rädd för precis allting. Jag är rädd för att göra någon illa. Jag är rädd för att bli sårad. Jag är rädd för att bli stor. Jag är rädd för att kasta mig ut. Jag är rädd för att ta risker. Jag är rädd för konflikter. Jag är rädd för att göra det jag vill. Jag är rädd för motgångar. Jag är rädd för att säga nej. Jag är rädd för att säga vad jag tycker. Jag är rädd för mörkret. Jag är rädd för cancer. Jag är rädd för att förlora de som står mig nära. Jag är rädd för att inte bli omtyckt. Jag är rädd för att ta fel beslut. Jag är rädd för vad alla andra ska säga. Jag är rädd för sanningen. Jag är rädd för lögnen. Jag är rädd för livet.
Och jag är rädd för att jag alltid ska vara såhär.

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0