Doctor Jones.

Igårkväll satt jag uppe sent i min säng med wesc-lurarna på öronen och iPoden i handen och dunkade musik för att lyckas bestämma mig för vilken låt jag skulle instruera till idag. Jag bytte säkert tre-fyra gånger och till slut kom jag fram till att Aquas gamla dänga Doctor Jones skulle väl inte vara helt fel ändå. Det blir ju lite kul och party och allt det där.

Idag var sista dagen på utbildningen och imorgon skriver jag tenta.
Det har varit tre väldigt intensiva dagar och många utmaningar att ta sig an och rädslor att övervinna. Vi har cyklat flera timmar per dag, svettats hysteriskt och druckit kopiösa mängder vatten. Vi har dessutom ätit kopiösa mängder mat, frukt, keso/kesella och återställningsdrycker för att orka. Trots det lider jag säkerligen av en liten vätskebrist och förbränningen går på högvarv. Jag är hungrig hela tiden.
Det sista vi gjorde idag var att instruera till våra låtar. Som jag kanske nämnt tidigare har jag egentligen världens scenskräck. Jag får blackout och vet knappt vad jag heter. Hur knäpp är inte jag som väljer att bli något sånt här då? Här snackar vi ju bara rampljuset.
Till en början var det lite läskigt att kliva upp på scenen och ha alla ögon på sig, men det funkade och det släppte när musiken kom igång. Bara det att jag minns nästan bara vaga fragment av vad jag gjorde, det andra är lite suddigt. Däremot kommer jag ihåg hur jävla kul jag hade! För det var det. Så jävlajävlajävla roligt!! Tilläggas ska väl att vår lärare filmade varenda en.
Efter värsta hårdpasset (som det blev när alla körde en låt var), hade han dukat upp en hemmabio med stepbrädor, mattor, tv och GODIS i gruppträningssalen så vi fick titta på våra framträdanden, ge feedback till oss själva och få feedback av de andra. Ditt förnamn är utstrålning.

Mamma sa att hon är så imponerad av mig för att jag tar mig an saker som jag är rädd för. Att det är en styrka. Jag har lite svårt att se det, för jag har alltid sett det omvända. Egentligen handlar det väl om att ändra syn på saker och ting.

Nu ska jag plugga inför imorgon och sen blir det att sova eftersom jag förlorar en timme den här natten.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0