Du vill att jag ska falla mot något som du har gjort till ditt, men ska jag falla, ja, då ska det finnas tid att falla fritt.

Kan någon sätta ord på hur bra Melissa Horn är? Nej, jag tror inte det. Hon får sjunga för mig hela morgonen.
Jag har massa idéer nedklottrade i ett anteckningsblock nu, men det är så svårt att få det på papper när det är ljust ute. Jag vet inte riktigt hur alla andra fungerar, men för mig är det mycket lättare att komma i något slags mood för att skriva när det är mörkt ute. Eller på kvällen överhuvudtaget. Kanske är det för att jag känner att jag vill vara ute när det för en gångs skull är sol. Sol!
Snart ska pappa och jag ut och köra lite bil och sedan kommer min efterlängtade, fina Maddies hit och sällskapar mig ett tag. Ikväll blir det spinning, magträning och kanske lite armar om jag vågar. Det återstår att se, men snart klättrar jag nog på väggarna eftersom jag inte tränade igår. En promenad i solen fick jag i alla fall.
Sol var det!

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0