Hår.

Ella har alltid sagt till mig att skönheten inte sitter i håret, eftersom det uppenbarligen är det jag tror. Men vet ni, jag älskar verkligen att prata hår. Det är typ det roligaste som finns.
Och jag har jättelänge gått och suktat efter sådär långt och fint hår, men det verkar aldrig riktigt bli sådär som jag vill ha det. Givetvis är det mitt eget fel eftersom jag alltid förstör det på något sätt så jag hindrar det från att växa.
Igår ringde jag hur som haver och beställde klipptid och slingtid. Slinga ska jag göra för att jag saknar det blonda, och klippa måste jag göra för att jag aldrig gör det. Bu.

You tell me
Unkn0wn

Hårigt!

2010-03-19 @ 20:16:21

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0