Meet me half way.

För tillfället är jag så supertaggad på att styrketräna. Carran och jag körde mördarbenpasset på gymet idag och jag känner redan hur träningsvärken är på g i rumpan och benen. Ibland hatar jag dessvärre min rygg, eftersom det finns en punkt ganska högt upp som det strålar i lite då och då... vilket det gjorde idag när det skulle bli knäböj vid de fria vikterna. Ont. Jag tror den säger ifrån när det kommer för mycket belastning på, så jag fick ge upp och satsa allt jag hade i benmaskinerna.

Jag kom på att jag har världens träningsvecka framför mig!
Söndag: Spinning 55 min + mage
Måndag: Ev. milen beroende på hur mitt lår mår (annars blir det någon annan form av uppvärmning) + bodypump
Tisdag: Armar och axlar + mage
Onsdag: Spinning 30 min + core 30 min + bodypump. (Eller så blir det ben eller att vila på onsdag.)
Torsdag-lördag: Cykelinstruktörsutbildning på SAFE = minst två cykelpass om dagen på minst en timme vardera + massa annan praktisk träning, yey!
Söndag: Spinning 75 min + mage
Oh. My. Lord. Vad mycket cykel det ser ut att bli.
Och jag saknar att springa något enormt. Det här låret måste kollas upp.

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0