SAFE.

Tänkte bara säga att jag kanske inte är så aktiv de kommande dagarna. En del grejer är på intåg och jag går en väldigt intensiv utbildning för att kunna bli cykelinstruktör (vilket är så jävla roligt!!!) torsdag-lördag dagarna i ända. På söndag är det tenta och lite mer cykel. Gissa om jag är helt slut i kroppen för att jag cyklat så mycket och så tungt idag. Inte nog med det är det något fel på ventilationen i cykelsalen där vi var, vilket resulterade i att jag svettades ännu mer än jag vanligtvis gör (och jag svettas inte lite.) Men håll tillgodo.
Förlåt, men det är verkligen så stört, sjukt, galet, jagvetintevad, tokigt, jätteroligt!
Egentligen är jag en person som hatar att stå inför grupp. Jag får alltid blackout, kallsvettas och vill helst sjunka genom jorden. Det är nyttigt för mig, det här. För det är en personlig utmaning så det skriker om det, och vet ni, jag tänker besegra den här rädslan.
Jag citerar Alfons Åberg: Stick du stygga spöke, för du finns inte.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0