Yep.

Min träning har fått ta lite smällar den här veckan. Jag hamnade i obalans i söndags och sen dess har det bara gått utför. Antingen har jag inte hunnit eller så har jag bara känt mig totalt osugen. Och det har jag lärt mig efter några år: träna ska man göra för att det är ROLIGT och inte för att man måste.
Dessutom har mitt lår börjat kärva igen, så det kommer bli cykling för mig i någon vecka eller två framöver. Inte mig emot eftersom cykelutbildningen börjar nästa torsdag. (Bara det att jag avskyr att vara ifrån löpningen då det är den som är bästa medicinen mot alldeles för mycket virrvarr i skallen.)
Hur som haver, träning har jag inte sysslat med sen i lördags, så det ska jag ta tag i imorgon bitti kl 06:45 då det vankas spinning med favoritinstruktören! Och på söndag är det ett till efterlängtat spinningpass, taggad eller? JA!

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0