Halvvägs till körkort!

Ungefär som att världens tjockaste elefant har hoppat från mina axlar. Så känns det. För vet ni. Jag skrev teoriprovet imorse och jag klarade det. JAG KLARADE DET!!! Nu behöver jag inte ägna en tanke till åt den där jädra teoriboken som vanligtvis ligger och skrattar åt mig. Nu är det jag som skrattar åt den. Ha, ha, ha.

Sitter här i valet och kvalet om jag ska gå ut och springa långa rundan här, förbi golfbanan, ut mot hästarna och förbi ett glittrande vatten och inandas frisk försommarluft, eller om jag ska orka pallra mig till SATS och träna jagvetintevad där. Kanske prova SatsX? Någon som gjort det och kan säga om den är värd eller inte? Alternativ 1 lockar nog ändå mest. We'll see.


You tell me
frida

Grattis, grattis, grattis, grattis till teoriprovet!!

2010-05-19 @ 19:07:00
URL: http://hellomiami.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0