Harar och sorkjävlar.

Jag kanske är världens sämsta bloggare nuförtiden. Förlåt.

Idag har jag insett följande saker:
1. Att ett diskrum på en brigg kanske tar femtioelva år att städa och sanera, men att det ändå inte ser renare ut för fem öre. Jag fick i alla fall fina tvungna kommentarer som "vad fint det blir!" Tack så mycket. För att ni försökte alltså. 
2. Att jag väldigt osannolikt kommer klara av att ta körkort innan 20:e maj som jag satt som deadline. Det kommer liksom inte funka. Eller så får jag bara ge mig jävla fan på det. (Förlåt Lina, jag hoppas vi inte behöver ta den här konflikten till högre makter. Guds frid på dig.)
3. Att porträttet jag ritat på Linnea kanske är rätt bra ändå. När jag har teckningen framför mig här in real life så ser man verkligen att det är den där söta ungen jag ritat av. Lite (eller ganska mycket) synd att fotot jag tog på den blev väldans orättvist. Jag borde faktiskt radera det egentligen.
4. Att rita och skriva kanske har gjort mig till en bättre människa med annan syn på livet på några dagar. Jag vet, jag har blivit en sån fjant.
5. Att min LILLAsyster ser lika gammal som eller äldre ut än jag. Crap. Jag måste nog skaffa sillisar. Eller också spendera en halvtimme varje morgon med att måla mina ögonfransar. (Ja, hon gör seriöst det.)
6. Att jag tydligen har "finska ögon" enligt John. Han kunde liksom ana att jag hade finskt påbrå sa han. Men så är han ju bara en simpel kock också som han så fint uttrycker det.

Ursäkta ironin rätt igenom, jag är lite trött känner jag.

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0