So the lion fell in love with the lamb.

Ända sedan Twilight och hysterin över Edward Cullen kom, har jag varit ganska emot det. Jag har alltid haft svårt för att tycka om någonting som alla är helt galna i. På något vänster lyckades en viss Lina lura mig att läsa dessa magiska böcker. Och nu förstår jag. Jag är helt besatt. Fan. Jag som aldrig skulle bli en av dem. Nu är jag mitt i smeten och jag vill också ha en Edward som säger massa fina saker till mig.

Idag har jag haft körlektion och gjort alla möjliga säkerhetskontroller. Det känns bra.
Syster min behövde x antal timmars hjälp med matte D, så vi har suttit ute på gården i bikini och pluggat och fått färg. Dock bara på framsidan, vilket kanske ser ganska knasigt ut.

Nu tänkte jag bege mig till SATS för lite ben- och rumpträning. Springa blir det inget av idag då jag verkligen kutade järnet igår. Tror aldrig jag sprungit så snabbt förut och damn vilken energiladdning jag hade efter helgens seglande och all mat jag stoppat i mig. Blev lite stolt över mig själv när jag såg att milen igår slutade på 48:20. Dock var jag rätt slut i musklerna på pumpen efter att ha hängt i masten och satt ett och annat segel under de föregående dagarna.

Och så kom jag på att jag kanske borde vara nervös inför imorgon...


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0