Träning 12/11.

06:45-07:30 Spinning. SKÖN start på dagen.

Efter det rygg rygg rygg och biceps samt underarmsmuskler:

4x10 chins med hjälp, heh
2x6 latsdrag 40 kg
2x10 latsdrag 30 kg
2x15 latsdrag 20 kg

2x10 bicepscurl med stång 20 kg (här behövde jag en del hjälp då jag redan var helt slut i biceps sedan chinsen och latsdragen)
2x10 bicepscurl med stång 15 kg
2x10 bicepscurl med stång 10 kg

Sedan lite träning av underarmsmusklerna för att orka dra mig upp sådär.. Pust.

Måste också bli lite lättare i kroppen för att orka det här. Typ 3-4 kg.
Men jag har inte tagit mig vatten över huvudet för det!

Nu har jag precis slängt i mig havregrynsgröt med hallon, hasselnötter och kanel och sen ett ägg efter det.

06:30 på tisdag morgon är det PT-dags igen, måste bara köpa handskar!

Yeeeeyyyyy


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0