Värsta bästa målen.

Jag vet att jag har sagt det förut, men fy fabian vad jag är kär i träning.
Nu har Rosanna på jobbet, och jag satt upp mål som vi har ganska exakt fem månader på oss att klara. Helt sjukt taggad är jag. Det kommer bli mycket jobb för det, men jag har redan bestämt mig för att jag kommer klara det. Jag menar, Rosanna har ju till och med fixat ett kontrakt där vi båda skrivit under:


Igår var jag på GETIN-utbildning. Efter lunchen fick vi köra ett stenhårt tabata-pass (sjukt jobbig intervallträning) så jag har saftig träningsvärk mellan skuldrorna idag.
Idag var jag på Sickla vid tio och satt lite i personalrummet. Paris ville hjälpa mig att nå mina mål så vi gick ut i gymet och jag fick massa massa massa bra hjälp med chinsträningen. Så jävla tungt. Är så himla fascinerad av tjejer som klarar att lyfta sin egen kroppsvikt för det krävs otroligt mycket teknik plus att det är så svidande jobbigt. Men jag ska klara det här. Ska.
Efter det hoppade jag upp på bandet för att kolla hur det låg till med milen i dagsläget. Har inte sprungit den sen i slutet på maj eftersom jag haft jordens benhinneinflammation. Den slutade på 48:09 och jag trodde att jag skulle kollapsa de sista minuterna. Har räknat ut att jag måste ha en genomsnittshastighet på 13,4 km/h om jag ska klara den på 45 minuter. Yeah right. Men det ska gå, som sagt.

Så dagens träning:
4x6 chins med hjälp (Paris fick halvt lyfta mig upp haha)
2x6 latsdrag 40 kg
2x10 latsdrag 30 kg
1x15 + 1x20 latsdrag 20 kg
och därefter 2x10 reps låg rodd med hantlar som började på 12 kg och sedan lättare och lättare.

Sist men inte minst milen(!) på 48:09.

Det här blir grymt!

Ikväll blir det jobb 17:00-21:00 och innan dess ska jag ta hand om mig själv och ordna upp lite saker.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0