Du känner skulden och skammen fast du aldrig höll i geväret.

Vet ni, jag har så mycket i mig som måste få komma ut på papper så att den här själen kan kännas några kg lättare. Det handlar om så mycket annat än fräknigt, solkysst sommarskinn och höstar som skiftar i olika nyanser av gult.
Antingen sätter jag ihop mina texter jag sparat i dokument på den här datorn med texter jag skrivit på den här bloggen till någon form av bok, eller så fortsätter jag bara som jag alltid gjort. Eller. Jag vet faktiskt inte.
Jag kanske har gjort mitt redan.


You tell me
Ems,

Tryck en bok! Sätt det svart på vitt. Och så andas du lite :)

2010-10-07 @ 07:56:16
URL: http://windhen.wordpress.com

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0