Himlen är oskyldigt blå.

Det får bli en ny kategori i stället. "Träning" heter den.
Livet är runt mitt lillfinger nu.

Jag har tränat stenhårt hela veckan, och jag känner verkligen att kroppen måste vila. Det är ju så det fungerar med träning: resultaten visar sig om det finns en bra balans mellan träning och restitution (återhämtning.) Men jag måste nu. Det finns en anledning.

Imorse var jag på spinning 06:45 och efter det fick jag lov att sitta kvar ytterligare en timme med hög musik i öronen. Det var tvunget. Helt slutkörd och genomsvettig. Efter det blev det grymt tungt för ben och rumpa och lite rygg fick jag också med. Det är härligt ändå.
Nu måste jag bara äta äta äta äta äta. Återhämta mig.

Det känns bra nu, vet ni.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0