No pain no gain.

Lyssnar mest hela tiden på Kings of Leons nya album och Mumford and Sons. Känner att det inte finns så mycket motivation, ork eller lust till den här bloggen längre.
Har världens träningsvärk i armarna sen igår. Nu ska jag iväg och köra ett ben- och rumppass med systra mi, måste ju experimentera lite på någon och rätta till min egen teknik.
Men först kesella, hallon och kaffe. Hej.


You tell me
M

jag tycker om den här bloggen! det gör jag verkligen.



och jag förstår det där med ork och lust, och när det försvinner. det gör den hos mig med, men jag brukar tänka att jag skriver för min skull, och då brukar den komma tillbaka.

2010-10-19 @ 22:25:30
URL: http://thesedancingdays.blogspot.com
M

Oj. wow. jo. jag kan det där såväl. Skrev bara om bedrövelse förr. Som om det inte fanns nåt annat, och visst är det svårt till en början. Helt andra ord, helt annat uttryck, men man blir så glad av att kunna skriva om glada saker, och ännu gladare av att läsa det veckor senare. :)



Tusen tack, kära du. Du förstår inte hur glad jag blir. Iiih. Tack igen. kram

2010-10-20 @ 00:17:46
URL: http://thesedancingdays.blogspot.com

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0