Nya tag.

Det måste ske en förändring och det är lika bra att börja idag. Jag kan inte fortsätta såhär.

Jag pluggar på massor om kroppen och träning (och dricker kopiösa mängder kaffe) och repeterar anatomin inför fredag då jag börjar min styrketräningsinstruktörsutbildning på SAFE. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag har längtat och sett framemot det.
Och jag ska förbereda en grej på 30 minuter som jag tänker göra till min bebis. Att jag dessutom måste sitta med mina bästa wesc-lurar helt isolerad från omvärlden och lyssna på adrenalinstimulerande musik för att kunna göra det känns ju som ett ordentligt plus.

Det ska bli bra nu.
Jag kommer älska det här.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0