Tröttis.

Jag har verkligen kommit fram till att det är det här jag älskar och det jag vill hålla på med i några år. Det är så fruktansvärt kul och det är en personutveckling för mig när det kommer till ganska många saker. Tänk sen bara att få kunna säga att man älskar sitt jobb, är inte det en dröm?
Nu är jag dessutom anmäld till PT-utbildningen som börjar i februari (den i december hade till och med en extrainsatt grupp och var ändå alldeles knökfull, så jag står på väntelistan på sisådär 14 kanske. Ofta.) Tre månader går fort ändå!

Har ätit som tio hästar hela dagen för att kunna hålla koncentrationen uppe och ladda inför alla dagar av träning som kommer. Nu är jag trött och ska läsa lite om var kroppens muskler urspringer och fäster för att kunna använda mig av det imorgon. Det blir kul.
Sen ska jag slappa i en soffa framför Idol tillsammans med Sabbis.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0