Hold on to what you believe.

Thailand var fint. Låg mest platt vid en pool eller på vita stränder, badade, läste en bra bok och kramade på fina vänner. Det kan vara så fruktansvärt skönt att bara få släppa alla måsten för en tid.
Tränade en gång under dessa två veckor, drack cola varje dag och åt som om det inte fanns någon morgondag.
Landade på Arlanda för precis en vecka sedan och hjälp vad jag hade laddat på med energi till träningen. Känner mig rätt stark nu vill jag lova. Har kört järnet varje dag sen jag kom hem och chinsen sitter snart där de ska nu.
På torsdag börjar jag min PT-utbildning på SAFE, kan inte komma mer lägligt! Ska bli så sjukt jäkla kul vet ni. Och på lördag är det SATS inspirationsdag, åhhhh yey vad taggad jag är.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0