Om vi nån gång nånsin blir som dom.

Igår hade jag en fin vän på besök. Han lagade lunch åt mig och pratade med mig. Hjälpte mig packa gjorde han också. Det gick rätt bra(?) med tanke på att han mer än halverade min packning. Bra brud.
Han saknar sin flickvän. Jag saknar också hans flickvän. Och hennes kompis. (Men jag åker snart till Thailand och får träffa dem en liten stund!!!!)

Såhär fina var vi på nyår 09/10.

Dessa fina flickor ska jag krama på inom en vecka!

För övrigt saknar jag det där superlånga håret jag hade det nyåret. Och lite att det var brunt också. Funtar starkt på att göra om det. We'll see.

Nu ska jag snart sticka och träna crossfit med R. Beställde en spya igår av honom så vi får väl se vart det här slutar. Intressant.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0