Styrka.

Vet ni.
Jag har nog aldrig någonsin förr känt mig så tillfreds med livet som jag gör nu. Det är en underbar och ganska obekant känsla, och det är så fantastiskt härligt.
Kroppen känns så lätt. Allt som någonsin varit betungande har runnit av mig och håret blåser i en medvind som lovordar om lycka och framgång.

Är det tillåtet att känna sig såhär bra och genuint lycklig? (Brukar inte det föra något ont med sig?)

Jag är så stark i mig själv just nu.
Låt mig få stanna här. Snälla.


You tell me
Ellen

HAHAHHAHAH det där kan ha varit den bästa kommentaren på länge! hahah fan va skön du e höörrrö :D men tack så mycket älskling! jag längtar också super (dock så har jag inte fattat att vi åker snart!)

2011-01-12 @ 21:46:26
URL: http://mswestin.blogg.se/
Anonym

Är man fantastisk är det inte konstigt att man känner sig fantastisk.



Det kallas att känna sig själv.

2011-01-13 @ 20:03:32

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0