Trött kropp.

Börjar känna att jag tränat lite väl mycket och hårt de senaste dagarna och inte gett kroppen tillräckligt med tid för återhämtning. Har träningsvärk ganska precis överallt. Idag har jag kört dubbelpass, först spinning och sedan crosstraining. Kul! Död tjej nu dock.

Jag åker till Thailand på söndag. Har verkligen inte förstått det. Snart ligger jag platt under solen på en strand vid ett turkost hav och gör inget annat än tar det lugnt. Då blir det återhämtning så det skriker om det för kroppen min. Men den mår bra och är stark och jag älskar att träna.

Nu ska jag jobba 16-20 och sen hem och ta det piano och ha mysigt framför TV:n med turkisk yoghurt, valnötter och honung (tack Ella som visade mig!)

Förlåt för tråkig blogg, men jag gör liksom så mycket annat än att tänka nu för tiden.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0