Hello again.

Måste börja dokumentera lite mer i den här bloggen, samla på mig minnen i arkivet som finns här. Tänker inte lova något om att bli en trogen bloggare, har gjort det alldeles för många gånger och aldrig lyckats hålla det fullt ut. Är lite av en periodare, I guess.
Men nu kör vi igen!

Börjar med lite träningsuppdatering:
- Med en bra dagsform gör jag idag två chins (startade på absolut noll), och målet är att sätta minst tre innan 31:a mars. Vet ni hur häftigt det känns att märka att man blir starkare! Absolut bäst.
- Nytt mål: Lyfta 100 kg i marklyft senast på midsommarafton i år. Tar jag lätt! Har alldeles precis börjat köra det på riktigt och tar ~75 kg idag.



PS. Förresten är jag brunhårig igen.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0