Would anyone hear me screaming behind these castle walls?

Sitter med en stort glas kaffe och försöker piggna till. Sömn har inte varit av högsta prioritet den senaste veckan, men det måste planeras om lite om jag ska överleva. Att sova gör att man blir smartare och starkare - jättestor del av återhämtningen!
Gillar mina kunder, de är bra. Trevliga personer som jag klickar himla bra med. (Men jag kanske klickar med alla? Känns lite så ibland.)

I morse innan jag hade kund körde R skiten ur mig och G. Det var intensiva 45 minuter crossfit, har nog aldrig i hela mitt liv tagit ut mig sådär. Åtminstone inte på läääänge. Kunde knappt sätta på mig mascara för att jag skakade så mycket. Men jag är stark och blir starkare. Kuuul.

Förlåt för att jag är så odjup, men det finns andra ställen som ingen ser där jag skriver av mig i stället. Har insett att det blir bättre så. Med det sagt är det inte helt omöjligt att mina emotionella tankar syns här snart igen ändå.

Lite trött på vissa saker, men jag ska inte ta det till mig, kommer bara sabba för mig själv i slutändan.


You tell me
Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-23 @ 17:50:46
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0