Nothing to say 'cause it's already said

Jag borde som vanligt inte sitta och knappa på datorn och skriva meningslösa inlägg. Så blir det ändå. Jag har en del att göra idag. Främst måste jag städa mitt extremt stökiga rum. Det ska även komma en tjej med tåget(!) och hämta en sacco-säck hon köpt från oss på Tradera. Sen kommer Maddies och snor lite bilder från min dator. Tur nog behöver jag inte känna någon ångest över att behöva gå ut i solen. Det regnar ju och det är bara jag som tycker det är mysigt. Men vadå? Vi skulle dött i hettan om den fortsatt länge till. Njut i stället nu av att du faktiskt är tillåten att sitta inne och glutta film! Jag ska nog ta mig tid och se Armageddon, det har jag inte gjort förut. Självklart måste ni förstå att jag inte vill att regnet ska hålla i sig en längre period, men stundtals är det avkopplande. Det blir så hektiskt annars. Nä, nu ska jag pallra mig till köket och fixa i ordning en redig sallad med massa frön!

You tell me
Jennifer

jo visst kan det vara skönt med regn men inte när man måste träna barn utomhus, blä för det. <3<3

2008-06-11 @ 18:04:57
Emma

Haha fotbollsskolan + jennifer + regn = perfect match. precis vad som behövs liksom.

2008-06-11 @ 19:06:28
URL: http://nobodyputsemmainacorner.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0