Nummer ett på kommentarer

Jag har en flitig läsare/kommenterare på min blogg. Hon läser och beundrar flera gånger om dagen. Det diggar jag. Madeleine heter hon. 99% av alla kommentarer jag mottagit har författats av denna människa. Det är beundransvärt och något att sträva efter. Skönt att man kan vara någons idol.

I detta nu sitter jag hemma hos min kommenterare #1 och designar tröjor. Vi ska nämligen åka flak om ca 2-3 timmar. Jag ska dränka Björn i öl. Han ska komma hem som en dyngsur/rak nalle i eftermiddag till sin mottagning. Det ska Maddies och jag få bevittna. Vi kommer vara lika dyngsura. Främst i öl. Jag taggar varje sekund. FLAKA FETT!!!


You tell me
hon som läser din blogg slaviskt varje dag :D

frugan

2008-06-04 @ 21:51:09
Emma

Jag diggar dig älskling

2008-06-04 @ 23:49:08
URL: http://nobodyputsemmainacorner.blogg.se/
Jenny

Vadå 99%, jag har skrivit säkert 3 komentarer, det borde utgöra minst 30% av komentarsstatistiken 8-)

2008-06-05 @ 11:37:34
URL: http://rapeme.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0