Slide

Ella har "gjort av med alldeles för mycket pengar" så det blir inget att gå ut och käka lunchmiddag. Äsch, du får en ostskiva här hemma i stället. Hon kommer hit om ett tag. Jag har varit så dålig idag. Jag har inte gjort någonting, men jag antar att det är tillåtet när det är sommarlov. Eller hur? Det blev att stiga upp vid 11, då mor min kom in och sa att jag fått mina betyg. Därpå följde frukost och sedan ett tappert försök till städning som än håller på och varvas med att sitta lite vid datorn. Jag känner mig ganska kass. På ett och annat faktiskt. Det ska det bli bättring på. EM är inte heller riktigt min grej. Visst är det en underhållning i sig att sitta och titta på Sverigematcherna, men att vara bänkad varje kväll för lite fotboll ser jag inte charmen i. Okej, dags att sluta ordbajsa och göra lite nytta. Jag ska återgå till min städning, det börjar arta sig lite. Musiken får mig att tagga.

You tell me
Tove

det lät som en ganska bra sommarlovsdag ändå:)

2008-06-12 @ 16:12:05
URL: http://tovelitove.devote.se
anna

emma du känner jenny bättre än jag, jag vill ju läsa hennes blogg men de går ju inte! kan ngn ge mig namn å lösen om man får?

2008-06-12 @ 19:19:46
Emma

jag kan ge dig namn och lösen om jag får din mail! :)

2008-06-12 @ 20:30:58
URL: http://nobodyputsemmainacorner.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0