Städhjälp sökes

Jag är sämst på allt vad heter städa. Trots att vädret inte tillåter utgång och trots att jag har min spellista med alla favoritlåtar på hög volym hittar jag ingen motivation till att börja någonstans. I stället för att röja, slänga och ha mig flyttar jag på en sak typ en meter och det ser bara ännu värre ut. Det känns som att städning av mitt rum är ett hopplöst fall. Jag vill ha en ny, bredare säng och en byrå. Då skulle det nog bli lättare..
Maddies drog nyss hem. Det var fint att träffa henne. Hon var osminkad och sig själv. Det diggar jag. Vi skrattade åt gamla bilder från hennes land som togs för åtminstone tre år sedan. Det diggar jag med.

You tell me
maddies

vadå? så om jag är sminkad är jag INTE mej själv? HALLÅÅÅÅÅ jag är ASFUL osminkad :D

2008-06-11 @ 20:22:45
URL: http://maddiesbl.blogg.se/
Emma

man är sig själv till hundra procent om man är osminkad, då är det inget som döljer! eller förresten, helt sig själv är ju om man är naken också ;D

2008-06-11 @ 20:28:05
URL: http://nobodyputsemmainacorner.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0