Sysselsätt mig

Dum som jag är hade jag såklart glömt bort de enorma blåsorna jag fått på mina fötter sen Ellas och min långpromenad igår. Inte så konstigt kanske om man går Saltis runt i Converse..? Dumma mig. Inte heller är benhinnorna helt friska. Det är bara önsketänkande. Inget springa blev det för min del alltså. Några futtiga sit ups var det jag lyckades med innan jag tröttnade. Jag vill verkligen göra någonting. Kanske borde ta en dusch. Något. Jag hatar sådana här dagar när absolut noll händer. Här kan vi snacka slösa bort tiden. Man kan ju alltid hoppas att morgondagen blir lika rolig som denna dag var tråkig. Då går man jämnt ut. Eller äsch. Ni fattar.


You tell me
Anonym

vad har hänt med jennys blogg? kan man få lösenordet eller skriver hon inte längre? ciao!

2008-06-14 @ 12:23:03
Anonym

vad har hänt med jennys blogg? kan man få lösenordet eller skriver hon inte längre? ciao!

2008-06-14 @ 12:23:14
Emma

ge mig mailadress så kan jag skicka!

2008-06-14 @ 13:21:17
URL: http://nobodyputsemmainacorner.blogg.se/
Josephine

Hej! Skulle du kunna skicka hennes lösen till mig med, är ett stort fan av hennes blogg :)

2008-06-15 @ 13:26:09

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0