Blablabla

Jag har inte varit världens mest beundransvärda bloggerska de senaste dagarna, men det har varit so much going on recently. Idag hade jag planerat att springa, men känner att allt har sugit musten ur mig och energin kan jag inte hitta. Men jag tränade ju igår så det får vara för idag, säger vi.
Stressen tycks aldrig vilja lägga sig. Jag är konstant uppe i varv, även fast jag för tillfället inte har något stort att göra. Det är väl inte möjligt att vara stressad över att inte vara stressad?
Nä, nu ska jag göra något chill, men först måste jag ta itu med några grejer.

PS. Min säng är asaskön

You tell me
annonym läsare

Hej där... Du vet du borde inte vara så nere tjejen, se sakerna lite från den positiva sidan. Du vet väll vad Monty python sade, "ingen förväntar sig den spanska inkvisitionen" om du inte fattar den så kolla på "sliding doors" bra film för övrigt. Men spendera några minuter på min genomtänkta länk och njut av ett skratt eller två :) Jag hoppas verkligen att du kan stressa ner lite och andas lite. Gör något otippat, något töntigt som inte passar in i din vanliga stil. Ta det lugnt tjejen och kom ihåg att du är unik, slösa inte bort dig själv.

2008-10-11 @ 23:31:13
Emma

Vad det kan pigga upp en att få så snälla kommentarer :) Tack! ..och förövrigt så är jag till och från ganska töntig av mig ska du veta..

2008-10-11 @ 23:53:19
URL: http://nobodyputsemmainacorner.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0