Dumma jag

Jag är bra dum i huvudet ibland.
Till exempel igår; jag tränade hårt fast jag var snorig och kände mig tung i huvudet.
Tänkte att det händer inte mig.
Gissa vem som vaknade alldeles yr, med misstankar om eventuell feber och dötjock näsa.

Nu har jag i alla fall svalt en vitlöksklyfta, druckit en kopp thé och käkat en apelsin och sitter här med en ask halstabletter.
Och den där febern tror jag inte på, den verkar ha gett med sig.
Jag ska se till att kurera ordentligt till ikväll, måste ju ta farväl av min kära Carro som far till Thailand imorgon.

You tell me
Amanda

Hej, fin blogg du har! Hur gamal är du?

Ha det bra1

2009-02-14 @ 12:52:41
Emma

Tack :) jag är 18!

2009-02-14 @ 14:48:15
URL: http://nobodyputsemmainacorner.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0