Hur i hela världen skulle nån kunna sätta kedjor på en hurricane?

Om jag bara kunde tro lite mer på mig själv. Klippa sönder alla trassliga snören jag sitter fast i och springa för mitt liv. Springa så snabbt att hjärtat slår snabbare och långsammare på samma gång och bara låta kroppen fyllas av känslan att friheten och självsäkerheten drar iväg med mig. Med den jag är. Att bara låta mig vara jag och att nöja mig med det.
Jag har fått höra så många fina saker som sagts till mig de senaste dagarna, av betydelsefulla och fina människor i min omgivning. Det enda jag ska lära mig nu är att suga åt mig av det. Och att tro lite mer på det som är jag.

You tell me
Dr. Göran

Teoretisk sätt är det möjligt att springa så att hjärtat slår både snabbare och långsammare på samma gång. Tiden är relativ så det är bara att titta från olika perspektiv.



Läs gärna mer på: www.kosmologika.net/Geometrodynamik/index.htm

2010-04-08 @ 22:15:54
Dr. Göran

Ursäkta, jag menar självklart: teoretiskt sett*



Jag måste haft något annat i åtanke.

2010-04-08 @ 22:17:11
Emma

Du skulle nog passa bra som doktor, Viktor. Jag skulle gå till dig hela tiden :) Eller ska jag säga Dr. Göran?

2010-04-09 @ 08:45:00
URL: http://nobodyputsemmainacorner.blogg.se/
Anonym

Vad är grejen, sluta anta att det är jag som kommenterar! Blir inge kul då!



Btw1: Sjukt fin bild!

Btw2: Ett av orden jag behövde skriva för att visa att jag var människa var "Finis" haha tyckte det var lite fint :D

2010-04-09 @ 10:34:49

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0